Pages

vendredi 30 septembre 2016

BEAUTIFUL BUDAPEST PART II


Deuxième partie de mon voyage à Budapest en juillet dernier. Vous le savez peut-être (ou pas) mais la ville avant était divisée en 2: Buda et Pest. Le côté Pest est plus historique, il faut donc passer le pont et prendre le funiculaire ou le bus pour arriver en haut. Il y a plein de choses à voir: l'Eglise Mathias, Palais de Budavar, le Bastion des pêcheurs etc... La vue est exceptionnelle c'est pourquoi nous avons pris les photos là-bas. On voit même le parlement Hongrois...

Je porte mes sandales Laurence Doligé. La créatrice a récemment changé de nom c'est désormais Laurence Bras (un mariage peut-être ?!). J'aime bien les porter, elles ne se démodent pas et ont un côté rock sympa :)
Tenue: un short The Kooples et une chemise esprit "jungle" H&M.
Accessoires: mes bracelets-élastiques de la marque Skin Feelings! Il y a plusieurs motifs sympa et j'aime bien le 2 en 1! Ma montre Daniel Wellington que je ne présente plus, mes lunettes Ray-Ban et mon joli sac Nina Kaufmann.
Voilà j'espère que les photos vous plairont...
Mon compte Instagram: @lookatmyshoesblog

English: 2nd part of my trip in Budapest last July. Maybe you already know it (or not) but before the city was divided in 2 parts: Buda and Pest. The Pest side is more historical, you have to cross the bridge and take the funicular or a bus to arrive upstairs. There are many things to see: Mathias Church, the Budvar Palace and the Fisherman's Bastion etc...The view is incredible that's why we took some pictures there. We can see the Hungarian Parliament also...
I wear my sandals from Laurence Doligé. The designer changed her name recently now it's Laurence Bras (a wedding maybe?!). I like wearing it, it never goes out of fashion and I love the rocky touch :)
Outfit: a short from The Kooples and a shirt very "jungle " mood from H&M.
Accessories: my bracelets-elastic bands from the fun brand Skin Feelings! There are several prints and I like the 2 in 1 idea! My Daniel Wellington watch that I don't present anymore, my Ray-Ban sunglasses and lastly my lovely bag from Nina Kaufmann.
I hope you will enjoy the pictures....
My Instagram account: @lookatmyshoesblog



























Shoes: Laurence Bras
Short: The Kooples (old collection)
Chemise/Shirt: H&M (old collection)
Sac/Bag: Nina Kaufmann P/E 2016
Lunettes/Sunglasses: Ray-Ban
Bracelets: Skin Feelings autre dispo ici/here
Montre/Watch: Daniel Wellington dispo ici/here
Lieu/Place: Buda, Hongrie